پنج رستوران معروف مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همانطور که میدانید کم کم بهار از راه دارد میرسد و حتما تا به حال تور مشهد ویژه بهار را انتخاب و خریداری کرده اید. به خاطر این حُسن انتخابتان، به شما تبریک میگوییم چرا که زمان خرید درست پکیج تور مشهد یک ماه قبل از سفر میباشد. تور ارزان مشهد امروز تخفیف بسیار ویژه دارد برای اطلاع از نرخ تور مشهد نوروز 97 به کانال تلگرام مانلی بپیوندید. @manliparvaz حالا از بخش خوشمزه غافل نشویم که میخواهیم 5 رستوران خوب و با کیفیت مشهد را معرفی کنیم تا زمان سفرتان به مشهد، انتخاب رستوران های آن برایتان راحت باشد. 

 
mashhad-resturan پنج رستوران معروف مشهد

رستوران بابا قدرت (تور مشهد)

یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین رستوران های مشهد، رستوران بابا قدرت در بلوار صدر میباشد. این رستوران با کیفیت ترین و خوشمزه ترین غذاها را سرو میکند، امتحان کردن آن حتی یک بار هم واقعا می ارزد. رستوران بابا قدرت صرفا فقط مختص رستوران نیست این مجموعه شامل قهوه خانه، بازارچه سنتی میباشد. 
 آدرس: انتهای بازار امام رضا (علیه السلام) ، میدان 17 شهریور ، بلوار صدر ، نبش صدر 16

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: پنج رستوران معروف مشهد , تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور مشهد نوروز , تور مشهد نوروز97 , قیمت تور مشهد نوروز97 ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 19 اسفند 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');